Yhdistyksellä on juhlavuosi, 25 vuotta yhdistyksen perustamisesta

Teuvan Omakotiyhdistys täyttää tänä vuonna 25 vuotta!

Omakotiliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä sinulla on käytössäsi laaja asiantuntijaverkosto, joka tarjoaa tietoa ja neuvoja kodin ylläpitoon, remontointiin tai apua kiperiin pulmiin. Paikallisyhdistys on oma lähiyhteisösi.

Teuvan Omakotihdistyksessä, joka on tänä vuonna (2024) toiminut 25 vuotta, on aktiivinen tapahtumatoimikunta, joka järjestää erilaista virkistystoimintaa; aktiviteetteja, konsertteja ja pienimuotoisia matkoja, tietoiskuja, kirppiksiä, huutokaupan ja tekee aloitteita kunnan suuntaan.

Yhdessä paikallisyhdistysten kanssa Omakotiliitto tarjoaa jäsenilleen ilmaista tietoa ja neuvontaa sekä auttaa jäseniään pitämään kotinsa ja lähiympäristönsä hyvässä kunnossa. Omakotiliiton edunvalvontatyön päämääränä on kohottaa kaiken asumisen arvostusta sekä kunnallisessa että valtakunnallisessa päätöksenteossa ja linjauksissa.

Teuvan yhdistyksen jäsenmaksu on 25 €/ vuosi siitä päivästä alkaen, kun sinut on rekisteröity jäseneksi.

Liity jäseneksi TÄSTÄ  Teuvan Omakotiyhdistykseen täyttämällä lomake!