Tapahtumia 2022

• Hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin 13.12.22 Uimahallin kahviossa.
  • Osallistuimme Pohjanmaan piirin syyskokoukseen 19.11.22 ja saimme hallituspaikan sekä varajäsenpaikan. Kurikassa vierailimme neljän hengen ”joukkueella”.
  • Keskiviikkona 16.11.22 klo 19.00 yhdistyksen syyskokous meni kaavan mukaan suunnitellusti, kun kokoonnuimme Teuvan Nuorisoseuran kahviossa. Osallistujiakin oli mukavasti! Tehtiin muutamia henkilömuutoksia hallitukseen, joista ilmoitamme myöhemmin. Hyvät päätökset siivittävät meidät vuonna 2023 entistä korkeampaan lentoon. Kiitos kaikille osallistujille ja erityiskiitos ”keittiömestareille” hyvistä tarjoiluista!
  • Seuraavaksi palaveeraammekin Suurten Joulumarkkinoiden merkeissä, eli pohdimme, mitä kaikkea mukavaa teemme myytäväksi tapahtumaan 26.11.22 Teuvan Nuorisoseuralle!
  • Hallitus kokoontui 26.10. valmistelemaan sääntömääräistä vuosikokousta. Toivomme runsasta osallistumista kokoukseen ja osallistumaan myös keskusteluun tulevasta vuodesta! Meillä on paljon mielenkiintoisia tapahtumia taas tulossa! Jos haluat tekijäjoukkoomme, niin myös sen voit kokouksessa kertoa ja olet tervetullut mukaan juuri silloin, kun itse päätät! Tarjoamme tietenkin kahvit ja kotona leivotut nisut jutustelun lomassa!
  • Työryhmä pohti kokouksessaan 12.10., miten onnistumme parhaiten järjestelyissä, jotka koskevat joulukonserttia 1.12.22. Kokouspaikkana oli uimahallin kahvio, jossa on edullinen kokoontumispaikka kahvitteluineen.
  • Kokoonnuimme 22.9.22 hallituksen ja tapahtumatoimikunnan kanssa yhteenvedon tekemiseksi 100 tavaran huutokaupasta. Mietimme miten onnistuimme tapahtuman järjestelyissä.
  • Päätettiin myös, että meiltä osallistuu kaksi henkilöä 26.9. Lähimatkailumarkkinoille Seinäjoella.
  • Osallistumme 26.11.22 Suuriin joulumyyjäisiin Teuvan nuorisoseuralla.
  • Myös tuleva joulukonsertti työllistää meidät. Esiintyjäksi on valittu Voice of Finland -voittaja Sussu Erkinheimo ja pitopaikkana on Teuvan kirkko.
  • Vanhustenviikon, 2.-9.10.22, tapahtuman järjestelyihin 5.10.22 Orrelassa, yhdessä Muistikökkä-hankkeen sekä Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistyksen kanssa osallistuimme. Aiheenamme oli paloturvallinen asuminen kotona.
  • Osallistuimme AKTIIVINEN TEUVA Harrastusehtoo -tapahtumaan 1.9.22, jossa toimme laajasti esiin Omakotiliiton ja Teuvan yhdistyksen toimintaa. Arvonnassa kirjan voittivat: Ulla P. ja Kati A.
  • Yhdistyksen tapahtumatoimikunta kokoontui 18.8.22 päättämään 100-tavaran huutokaupan käytännön järjestelyistä. Huutokauppa pidetään vanhan kunnantalon puiston katoksen alla 10.9. alkaen klo 12. Näyttö tuntia ennen. Päätettiin pitää huutokaupassa myös puffettia, jossa myydään kahvia, pullaa ja grillimakkaraa sopuhintaan. Myös arvonta järjestetään huutajien iloksi
  • Kokoustimme 9.6. kauniissa kesäillassa juhlateltassamme ja keskustelimme mm. tulevan Sunnuntaikahvilamme (24.7.) järjestelyistä ja mahdollisesta informatiivisesta ohjelmasta. Teimme myös yhteenvedon toukokuisesta pihakirppistapahtumastamme ja käsittelimme saamiamme palautteita. Totesimme lopuksi, että tapahtuma saa jatkoa myös ensi vuonna.
  • Pidimme mielenkiintoisen jäsenhankintakampanjan sunnuntaikahvilamme yhteydessä ja tarjosimme liittymislahjoina kivoja yllätyksiä.
  • Kutsuimme vieraaksemme myös yhdistyksen ”vanhoja konkareita”, jotka ovat ylläpitäneet yhdistystä ja toimineet aktiivisesti yli 20 vuoden ajan Teuvalla.
  • Päätimme kokouksessamme 4.5., että tapahtumatoimikunta kokoontuu kesäkuussa pohtimaan tulevaa isompaa tempausta, joka toteutettaneen vielä tämän syksyn aikana! Samassa kokouksessa vedämme yhteenvedon toukokuun kotipihakirppistapahtumasta.
  • Kevätmessut 2022 -tapahtuma oli Helsingissä 7.-10.4.2022. Puheenjohtajamme vieraili tapahtumassa.
  • Suomen Omakotiliitto Pohjanmaan Piirin kevätkokous lauantaina 9.4.2022 Kurikassa. Yhdistyksestämme osallistui kaksi hallituksen jäsentä.
  • TÄSTÄ ALKOI YHDISTYKSEN uusi nousu: Teuvan Omakotiyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous Majoitus Hermannin kahviossa tiistaina 22.3.2022.