Hae itsellesi Omakotilehti

Omakotilehti 3/2024 ilmestyi juuri hyödyksi ja iloksi lähes 200:n teuvalaisen jäsenemme postilaatikkoon kannettuna. Hae itsellesi Omakotilehti ja tartu fiilikseen. Lehdessämme riittää luettavaa asumiseen liittyen. Omakotilehti ja kuppi kahvia viimeistelee lukuhetkesi.

Ellet ole vielä jäsenemme, niin nouda ilmainen näytenumero Kiuru Tekstiilistä Mikkiläntieltä. Lehdessä on jälleen paljon asiaa asumisesta, sekä tietenkin omakotiristikko!

Lehdessä on myös liittymislomake, jolla voit ilmoittautua jäseneksemme ja saat lehden suoraan postilaatikkoosi neljä kertaa vuodessa ja paljon muita etuja!

Jäsenet saavat siis neljä kertaa vuodessa lehden omiin postilaatikkoihinsa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Uudessa numerossa paneudumme mm. kotimyyntiin: Vesihuoltolaki uudistuu – puheenjohtajalta -palsta – lämpöpumppu joustaa – tee itse ilmalämpöpumpun puhdistus – kysy neuvoa – ristikko – kolumni Anna Perho – liity jäseneksi – tarkista kodin lämmitys – 4 vinkkiä, älä maksa liikaa remontistasi – älä tilaa remontteja kiireellä – asumismenojen kasvu loiventuu – näin etujasi valvotaan – valta vaihtuu Omakotiliitossa – TEUVAN OMAKOTIYHDISTYS MUKANA SAUNAPARAATISSA – keittiöremontti mittojen mukaan – piha kerralla valmiiksi – lämpöpumput muuttuvat älykkäiksi – yli 30 jäsenetua – viemäri auki – verkkosivut uudistuvat – ja paljon muuta hyödyllistä luettavaa!

Liity sinäkin omakotiyhdistykseemme: Jäsenmaksu Teuvan Omakotiyhdistyksessä on 25 €/ vuosi.

Täyttämällä ja lähettämällä lomakkeen, saat valinnaisen yllätyslahjan, kun soitat vielä p. 050 4121 120 tai 040 770 1050. Vastaamme mielellämme esittämiisi kysymyksiin ja annamme lisätietoa Omakotiliitosta ja Omakotiyhdistyksestä.

Jäsenenä saat siis liiton valtakunnalliset edut, piirin edut sekä paikallisyhdistyksen mahdolliset paikalliset edut.