Saunaparaati 2024 Teuvan keskustan läpi

Saunaparaati ajettiin perjantaina 26.7.2024 klo 18. Paraatireitti alkoi tutusta osoitteesta Vaasantie 1 ja reitti kulki Teuvan keskustan läpi kohti Luonto-Parraa, jossa saunat ryhmittyivät asemiinsa valmiiksi lauantain Sauna-ajoja varten.

KATSO VIDEO FACESTA ,Teuvan Mökki- ja Sorvituote Oy

Paraatissa oli mukana kymmeniä saunoja ja muita kulkuneuvoja ja yksi saunoista oli Omakotiyhdistyksellemme lainaksi saatu sauna, Parra 2, jonka antoi Saunaparaatia varten käyttöömme Teuvan Mökki- ja Sorvituote Oy, KÄY KOTISIVUILLA.

Jotta sauna etenisi paraatissa, tarvitsimme lavetin ja sen saimme käyttöömme paikalliselta Maatalousyhtymä Rintakomsilta. Traktori olisi tukeva veturi Parra-saunalle ja siihenkin löytyi helposti oiva peli, jonka tarjosi tuhti välipalapatukka RuisRalli. Eikä siinä vielä kaikki, live-matkamusiikista vastasi haitarilla Kari Törmä!

Kadun varsi oli täynnä yleisöä ja kaikki näkivät millaisia saunoja on käytössä vuoden 2024 paraatissa ja Luonto-Parrassa seuraavana päivänä.

Näistä linkeistä pääset jo pitkälle ja tervetuloa ihastelemaan Teuvalaista talkoomenoa!
SAUNA-AJOT TEUVA KOTISIVU

Vuoden 2024 Saunaparaatissa Omakotiyhdistyksen koristelemaa saunaa veti Kari Komsi (RuisRalli) traktorillaan ja yleisöä oli jälleen kadun varsi täynnään. Aloitimme heti aamupäivästä nostamalla Teuvan Mökki- ja Sorvituotteen Parra-saunan lavetin päälle ja koristelimme sen luonnosta saavilla kukilla ja puiden oksilla. Ajoimme yhdistelmän odottamaan paraatin alkua ja haitaristimme Kari Törmä alkoi soitannan. Matka paraatissa meni joutuisasti ja yleisö näytti olevan täysillä mukana vilkuttaen kaikille saunoille! Lisää kuvia vielä tulossa!