Tunnin tarinatuokioita järjestöllisistä teemoista

Julkaistu

Torstaina 21.3.2024 oli teemana jäsenhankinta.

Keskustelimme yhdistyksen jäsenhankinnasta. Omakotiliiton järjestöpäällikkö Sami Toivanen alusti liiton siihen tarjoamasta tuesta. Webinaarissa kuulimme Teuvan omakotiyhdistyksen huikeista jäsenhankinnan tuloksista vpj. Pertti Kiurun kertomana. Teuvan omakotiyhdistyksen jäsenmäärä kasvoi vuoden 2023 aikana 63 %.

Omakotiliitto järjestää kevään aikana yhdistystoimijoille tiiviitä webinaareja ajankohtaisista järjestöllisistä teemoista. Tilaisuudet ovat vapaamuotoisia ja rentoja tapaamisia, joissa järjestöpäällikkö alustaa aiheeseen ja keskustelee osallistujien kanssa. Jokaiseen tilaisuuteen on kutsuttu yksi yhdistysaktiivi valottaman teemaa omalta kannaltaan. Tavoitteena on keksiä yhdessä uusia jippoja yhdistystoimintaan ja oppia toisilta hyviä käytäntöjä. Tilaisuudet pidetään Zoom:ssa.