Jatkoimme Tullaan kylille -toimintaa Luovankylän kylätuvalla torstaina 2.11.2023

Toteutimme v. 2023 Tullaan kylille -toimintaa ja vierailimme eri kylissä kertomassa ajankohtaisista asioista asumiseen liittyen. Mukanamme oleva ammattimies kertoi, miten kotona asutaan mahdollisimman pitkään ja silti turvallisesti! Toiselta ammattilaiselta voitiin kysyä vaihtoehtoja sähkö- ja öljylämmitykselle! Arvontaa ja mukavaa seurustelua tiedon ja kahvin lomassa.

Kutsuimme samaan tapahtumaan myös äystöläiset, jotta voimme jakaa tietoa mahdollisimman isolle ryhmälle!

Aloitimme kahvihetkellä ja toisiimme tutustuen klo 17.30.

Aluksi kerroimme yhdistyksemme toiminnasta ja sitten Teuvan Sammutinhuollon Ahti kertoi monta seikkaa, joita noudattamalla kotona asuminen on turvallista, vaikka sattuisikin vaaratilanne. Hän näytti myös laitteita, joita käyttämällä asuminen on turvallisempaa!

Matfors Oy:n Matti kertoi lämpöpumppujen eduista energiansäästössä ja tilastotietoa Suomessa asennetuista lämpöpumpuista.

Järjestelyissä oli mukana Luovankylän kylätupa ja tarjosi osallistujille hyvät kahvit leivonnaisineen.

Tilaisuudet suunnattiin kaikille asumismuodoille, asuittepa sitten omakotitalossa, rivitalossa, paritalossa tai kerrostalossa!