Teimme ensivierailun Horonkylään Tullaan kylille -tilaisuuksiemme merkeissä 8.2.2023

Ensimmäinen kylä johon jalkauduimme oli Horonkylä 8.2.2023.

Varttuneen väen kerho kokoontui nuorisoseuralla ja yhdistyksemme sai mahdollisuuden kertoa osallistujille tärkeistä asioista ja apulaitteista sekä omasta toiminnastaan omalla paikkakunnallamme.

Miten omassa kodissa selviydytään mahdollisimman pitkään ja turvallisesti? Mukana meillä oli asiantuntija, jolta myös kyseltiin ahkerasti!

Miten käytetään alkusammuttimena toimivaa sammutuspeitettä vaaran uhatessa kotona tai vapaa-aikana? Sekin selvisi konkreettisesti ja monta muuta pientä niksiä jotta arki olisi turvallinen! Oletko nähnyt koskaan sammutuspeitettä avattuna? Tiedätkö minkä kokoinen se on ja miltä se tuntuu kädessä? Missä se pitää säilyttää? Nekin selvisi ihan näytösluonteisesti!

Toivomme runsasta osallistumista myös tuleviin tilaisuuksiimme ja olette kaikki tervetulleita, asumismuodosta riippumatta! Kaikilla meillä suomalaisilla on kuitenkin koti jossakin!

Tilaisuudet ovat aina maksuttomia info- ja keskustelutilaisuuksia kahvitarjoiluineen. Kyläyhteisöt voivat ottaa meihin yhteyttä ja kertoa, mistä ajankohtaisesta asiasta olisitte kiinnostuneita!

Etsimme asiantuntijan ja tulemme teille kylään! Soita 050 4121 120 (Pertti) tai 040 770 1050 (Seija)

Horossa oli mukava, lämminhenkinen ja hyödyllinen tapahtuma, joka antoi myös tuloksia ja intoa jatkaa seuraaviin kyliin! Paikalla oli 22 kiinnostunutta. Kiitos yhteistyöstä kuuluu myös Horon Nuorisoseuralle.